Neviens zīmols nav iedomājams bez logotipa un tam pielāgotas vizuālās identitātes. Logotips ir grafikas risinājums, kas kalpo kā zīmola atpazīstamības zīme. Tas var būt gan tipogrāfisks, gan grafikas elements, kā arī abu apvienojums. Ar logotipiem mēs saskaramies it visur tāpēc katru produktu vai pakalpojumu sniedzēju, vienalga, vai tā būtu desa, ko liekam uz maizes, vai telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējs, mēs atpazīstam pēc tā logo.
Vizuālie materiāli, kas savstarpēji sasaistīti gan web lapās, gan drukas materiālos ir svarīgi, lai veicinātu Jūsu uzņēmuma atpazīstamību, tāpēc ikvienam logo nepieciešamas vadlīnijas, kā to lietot, kā arī, iespējams, logo saīsinātā versija. Arī logotipa krāsām jābūt noteiktām ar konkrētiem krāsu kodiem, lai tie neatsķirtos dažādās vietās, kur logo vēlāk tiek integrēts. Šīs krāsas, tāpat kā logo, kopā veido uzņēmu vizuālo tēlu un ir svarīgi, lai tas gan izceltu jūsu uzņēmumu starp daudzajiem konkurentiem, kā arī būtu mūsdienīgs un kvalitatīvs, dažādām situācijām pielāgojams risinājums.
Zīmola lietojuma vadlīnijas sniedz skaidrojumu par to, kā izmantojams uzņēmuma logo, grafikas elementi, kādi fonti lietojami veidojot drukas materiālus vai web banerus, kā arī pieļaujamās krāsu variācijas un krāsu kodi. Kaut ne katram logo šādas vadlīnijas ir izstrādātas, mūsuprāt, tās ir nepieciešamas ikvienam uzņēmumam, jo kvalitatīvi ieturēts vizuālais tēls potenciālajam klientam var palīdzēt veikt izvēli par labu tieši Jūsu uzņēmuma sniegtajam pakalpojumam vai izcelt jūsu preci krāsaino veikalu plauktu burzmā.